header
 

Posiedzenie Rady ds. Public Relations

Posiedzenie Rady ds. Public RelationsW siedzibie głównej Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego w Maryland (USA) odbyła się niedawno rada sekretariatów, mająca na celu zacieśnienie współpracy pomiędzy nimi w informowaniu adwentystów o planach, akcjach i owocach związanych z programem Powiedz to światu.

 

Trwające w dniach 13–18 marca 2011 spotkanie Rady ds. Public Relations, w którym uczestniczyli wszyscy specjaliści ds. public relations z trzynastu światowych wydziałów (regionów), zakończyło się ustaleniem następujących kluczowych celów (wraz ze wskaźnikami oceny ich realizacji), które Kościół adwentystyczny zamierza osiągnąć w ciągu następnych pięciu lat:

 

  • Sprawić, by jakość kościelnych serwisów informacyjnych była pod względem stopnia promocji planów i akcji dotyczących kampanii Powiedz to światu oceniana przez użytkowników bardzo wysoko.

 

  • Sprawić, by pozytywny pijar Kościoła adwentystycznego w znacznym stopniu zwiększył rozwój i usprawnił wdrożenie Strategii Zarządzania Wizerunkiem, zapewniając: a) szersze nagłośnienie pozytywnych adwentystycznych newsów w prasie popularnej, b) sprawniejsze zarządzanie sytuacją kryzysową, c) większą widoczność adwentystycznych kampanii medialnych.

 

  • Sprawić, by na całej kuli ziemskiej gwałtownie wzrosło wykorzystanie Internetu jako środka do społecznego i duchowego łączenia ludzi z Kościołem.

 

  • Sprawić, by jakość kościelnych witryn była przez odwiedzających je gości oceniana bardzo wysoko i by liczba pytań o tematyce biblijnej ze strony ludzi spoza Kościoła wzrosła w ciągu pięciu lat o 300%.

 

  • Sprawić, by jakość serwisów medialnych promujących kampanię Powiedz to światu i inne akcje była bardzo wysoka w ocenie osób mających doświadczenie z mediami, a także je sponsorujących.

 

Główne efekty będą co roku podlegać ewaluacji. Sprawdzać się będzie mianowicie, czy są one widoczne w public relations, stosunkach z gośćmi odwiedzającymi poszczególne witryny, mediach społecznościowych, stacjach medialnych i Internecie. Jeden z efektów w sferze public relations obejmuje „większą współpracę między biurami Generalnej Konferencji, tak aby najlepsze historie o Kościele były opowiadane za pośrednictwem najlepszych kanałów wewnątrz Kościoła”.

 

Jeden z rezultatów w mediach społecznościowych polegać ma na „wzroście pozytywnej widoczności Kościoła adwentystycznego w mediach społecznościowych poprzez nasze działania i współpracę”. Także inne platformy określają efekty, które mają być zrealizowane przez regionalny sekretariat światowego Kościoła.

 

Rada przebiegała w oparciu o kościelną akcję „Reach Up, Reach Out, and Reach Across”, polegającą na głoszeniu światu bliskiego przyjścia Zbawiciela, Jezusa Chrystusa.

 

© Jonathan Catolico/Southern Asia-Pacific Division
Tłum. Paweł Jarosław Kamiński
Przewiń w górę^
Archiwum newsów

Zobacz wiadomości z:

2013 (20)
marca (1)
lutego (14)
stycznia (5)
2012 (115)
2011 (112)
2010 (102)
2009 (23)
2008 (3)
2007 (7)
Nowości video

Szkoła Sobotnia Hope Channel - Lekcja VIII

Nowości audio

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.
Zapraszamy do wysłuchania audycji nt. działalności Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego w Belize i na Jamajce. (09:30) Zapraszamy do wysłuchania audycji nt. Michała Beliny-Czechowskiego, pioniera Adwentyzmu w Europie. (09.14)Zapraszamy do wysłuchania uroczystości ordynacji pastorskiej z Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego w Warszawie. (58:01)Zapraszamy do wysłuchania radiowego nabożeństwa Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego w Chełmnie. (57:47)
Zapraszamy do wysłuchania radiowego nabożeństwa Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego w Giżycku na Mazurach. (58:01)

 


Partnerzy medialni