header
 

Telewizja Hope Channel na Manhattanie

TS_net.jpg— Kiedy żyła ciocia Bea, oglądała ją na okrągło — opowiada Akivah Northern o zetknięciu się z telewizją Hope Channel. — Najbardziej lubiła „Go Healthy… for Good”.

Kiedy zbliżały się 106 urodziny ciotki, Akivie coś zaświtało w głowie. Skontaktowała się z Hope Channel i złożyła propozycję pojawienia się w programie „Go Healthy… for Good” cieszącej się zdrowiem, długowiecznej cioci Bei. Gospodarz audycji doktor Nerida, któremu pomysł przypadł do gustu, udał się z ekipą filmową do Santa Barbara przeprowadzić wywiad ze stulatką.

Kiedy ciotka zmarła, Akivah nie przestała oglądać Hope Channel. Ba, tak polubiła adwentystyczny kanał, że zaczęła wykorzystywać jego programy w licznych akcjach środowiskowych i zdrowotnych swojej organizacji non profit Media Medicine Group. Kiedy trafiła się świetna okazja wykupienia przestrzeni reklamowej na zawieszonym wysoko gigantycznym cyberbilbordzie na nowojorskim Times Square, natychmiast pomyślała o Hope Channel. — Wiedziałam, że pośród blichtru obecnych wszędzie reklam komercyjnych przechodnie wyłowią Hope Channel — wspomina Akivah. — Wiedziałam, że Hope Channel rzuci się w oczy ze swoim prostym logo, żywymi kolorami i dewizą „Telewizja, która zmienia życie”. Ludzie chcą zmiany, chcą lepszego, szczęśliwszego życia.

Reklama po okazyjnej cenie była czymś więcej niż tylko udanym interesem. Okazała się darem Opatrzności, który pozwolił zakomunikować tysiącom przechodniów, że z Bożą dobrą nowiną można się zetknąć na niezakodowanym kanale w Nowym Jorku. Choć telewizja Hope Channel emituje programy na terenie miasta już od dwóch lat, wielu mieszkańców odkrywa ją, dopiero skacząc po kanałach. Dzięki tej gigantycznej reklamie miało się to radykalnie zmienić!

— Bóg dzięki tej możliwości zapewnił to, czego Hope Channel akurat wtedy było trzeba — mówi Akivah.

Telewizja szybko wzięła się do pracy nad reklamą na bilobordzie, którego kształt zapewniał widoczność z dwóch przecinających się ulic. Przestrzeń o powierzchni 1500 m kw., tuż nad reklamą słynnej firmy kosmetycznej Revlon na rogu 1500 Broadway i 43 ulicy, zachęcała do oglądania Hope Channel, telewizji, która zmienia życie.

— Nie tylko udało się wyświetlić naszą cyfrową reklamę kilka razy na godzinę przez siedem bitych dni, ale też trwała nie dziesięć sekund, jak inne, tylko dwadzieścia — cieszy się przedstawiciel Hope Channel. — Tylko cudem dostaliśmy to miejsce, i to za taką cenę. Co za fantastyczna okazja dotarcia do gros potencjalnych widzów!

Akivah, podobnie jak wielu widzów Hope Channel, nie poprzestaje na samym oglądaniu. Widzowie telewizji pełnią bowiem rolę swoistych ambasadorów: wykorzystują ją jako narzędzie do wzmocnienia swojej wiary i do dzielenia się nią.

— Cieszę się, że mogłam pomóc — mówi Akivah. — Nowojorski Times Square to ogromne miejsce, gdzie przewija się mnóstwo ludzi z całego świata. Prawie każdy jeden bilbord zachwala jakiś produkt na sprzedaż. A reklama Hope Channel mówiła po prostu o dostępnej dla każdego Bożej miłości.

© Hope Channel
Tłum. Paweł Jarosław Kamiński
Przewiń w górę^
Archiwum newsów

Zobacz wiadomości z:

2013 (20)
marca (1)
lutego (14)
stycznia (5)
2012 (115)
2011 (112)
2010 (102)
2009 (23)
2008 (3)
2007 (7)
Nowości video

Szkoła Sobotnia Hope Channel - Lekcja VIII

Nowości audio

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.
Zapraszamy do wysłuchania audycji nt. działalności Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego w Belize i na Jamajce. (09:30) Zapraszamy do wysłuchania audycji nt. Michała Beliny-Czechowskiego, pioniera Adwentyzmu w Europie. (09.14)Zapraszamy do wysłuchania uroczystości ordynacji pastorskiej z Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego w Warszawie. (58:01)Zapraszamy do wysłuchania radiowego nabożeństwa Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego w Chełmnie. (57:47)
Zapraszamy do wysłuchania radiowego nabożeństwa Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego w Giżycku na Mazurach. (58:01)

 


Partnerzy medialni